Veelgestelde vragen
-
1
Is het mogelijk om losse lades te bestellen?
Helaas is het niet mogelijk om via de Keller webwinkel losse lades te bestellen. Wel bieden we complete ladekasten aan in diverse breedtes.
-
2
Kan ik ook losse fronten bestellen?
Vanwege de grote diversiteit aan maatvoeringen en boringen, is het helaas niet mogelijk om via de Keller webwinkel losse deuren te bestellen.
-
3
Is het mogelijk een apparatenkast zonder apparatuur te bestellen?
Verschillende apparaten hebben verschillende nismaten nodig. Om foutieve bestellingen te voorkomen, bieden wij uitsluitend complete sets aan, waarbij het apparaat altijd in de meegeleverde apparatenkast past.
-
4
Moeten de keukenkasten nog in elkaar worden gezet?
Originele Keller keukenkasten worden compleet voorgemonteerd geleverd, u hoeft dit dus niet zelf te doen. U hoeft alleen nog de greep te monteren op de voorgeboorde gaten met de bijgeleverde schroeven.
-
5
Bieden jullie ook keukenkasten uit voorraad?
Door het uitgebreide assortiment kleuren, afwerkingen en accessoires, is iedere kast anders en speciaal voor u op maat gemaakt. Wij bieden daarom geen kasten uit voorraad.
-
6
Kan ik kiezen voor een ander merk apparatuur?
U vindt in de Keller webwinkel een speciaal geselecteerd assortiment apparatuur, perfect afgestemd op de selectie inbouwkasten. Indien u andere apparatuur of combinaties wenst, adviseren wij u contact op te nemen met één van onze dealers.
-
7
Kunnen de bestelde artikelen ook eerder geleverd worden?
Onze kasten worden in onze eigen fabriek geproduceerd. Dit doen we met veel zorg en aandacht, om je de best mogelijke kwaliteit te bieden. Dit betekent echter wel dat we hierdoor gebonden zijn aan productie- en dus levertijden. Het is daarom niet mogelijk om bestelde artikelen eerder te leveren dan de gecommuniceerde leverdatum.
-
8
Ik ben eigenaar van een koopwoning, kan ik in de webwinkel ook artikelen bestellen?
In de webwinkel vindt u uitsluitend een speciaal geselecteerd assortiment uit ons projectassortiment. De maatvoering is hetzelfde als onze luxe assortiment, maar de keuzemogelijkheid op het gebied van kleuren, afwerkingne, modellen en kasten is beperkter. Zo bieden we in onze webwinkel uitsluitend het model Elba, met melamine-afwerking. Indien een aanvulling wenst voor een ander model, afwerking of kleur, adviseren wij u contact op te nemen met één van onze dealers.
-
9
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Op de pagina Algemene Voorwaarden leest u meer over het wijzigen of annuleren van uw bestelling.
-
10
Zijn alle kleuren leverbaar via de webwinkel?
Uitsluitend de kleuren welke in de keuzelijst staan kunnen momenteel geleverd worden. Wanneer u kiest voor de optie "als huidige keuken" zal onze klantenservice onderzoeken of de gewenste kleur nog leverbaar is en u hierover informeren.
-
11
Wat zijn de levertijden?
Alle kasten uit de webwinkel worden in onze eigen fabriek in Bergen op Zoom geproduceerd. Dit doen we met veel zorg en aandacht, om je de best mogelijke kwaliteit te bieden. Hou bij het plaatsen van de bestelling rekening met een levertijd van 4 tot 6 weken. Bestel je een artikel dat via PostNL verstuurd wordt? Dan kun je dit binnen 3 tot 5 werkdagen verwachten. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging met meer informatie over de levering van het product.