Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een extra (fabrieks)garantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Productgarantie consument - termijnen
Alle genoemde termijnen hebben betrekking op de fabrieksgarantie en zijn niet van toepassing op de wettelijke garantie.
Op iedere order die door ons geleverd wordt, zijn de volgende garantietermijnen van toepassing:
-
Productgarantie Keller Keukens assortiment 10 jaar fabrieksgarantie
-
Productgarantie werkbladen garantievoorwaarden toeleverancier
-
Productgarantie apparatuur garantievoorwaarden toeleverancier
-
Productgarantie accessoires garantievoorwaarden toeleverancier
Als er sprake is van garantie op een artikel dat op dat moment niet meer leverbaar is, bieden wij een passend alternatief aan.
Productgarantie consument werkbladen, apparatuur en accessoires
In overeenstemming met de garantiebepalingen van onze toeleveranciers kun je aanspraak maken op de productgarantie van uw werkblad, apparatuur en accessoires indien deze ook bij ons zijn gekocht en op de factuur vermeld staan. De garantievoorwaarden vind je terug op de website van de toeleverancier.
De start van de garantietermijn
De garanties gaan in op het moment dat de artikelen geleverd zijn.
Voorwaarden voor de garantie consument
Om aanspraak te maken op de Keller Keukens garantie stellen wij de volgende voorwaarden:
-
Je bent in het bezit van de factuur en/of afleverbon van de order;
-
Je hebt de artikelen volgens instructie gebruikt en onderhouden;
-
Je hebt ervoor gezorgd dat de artikelen schoon zijn;
-
De artikelen zijn in het land van aankoop gemonteerd.
Een garantieaanvraag doen
Via de link https://webwinkel.kellerkeukens.nl/contact/ kom je bij het service & garantieformulier wat je kunt invullen.