Veelgestelde vragen

 

In de webwinkel van Keller Keukens kun je zowel als bestaande klant (je hebt al een Keller keuken die je wilt uitbreiden) als nieuwe klant bestellen. 


Het aanbod aan keukenkasten in de webshop van Keller Keukens is speciaal geselecteerd om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken om zelf te kunnen monteren. De kasten worden geleverd zonder montage. Wil je weten hoe je zelf aan de slag kan met het monteren van deze keukenonderdelen? Dan vind je op deze pagina een downloadbestand naar uitgebreide montagehandleidingen. 

  1. 1

    Is het mogelijk om losse lades te bestellen?

    Via de webwinkel is het helaas niet mogelijk om losse lades te bestellen. In de webwinkel bieden we complete ladekasten aan. Ben je toch op zoek naar losse lades? Neem dan contact op met de woningcorporatie voor de mogelijkheden.

  2. 2

    Hebben jullie de kasten op voorraad? 

    Omdat iedere kast anders kan zijn, wordt deze, na betaling, voor jou geproduceerd. 

  3. 3

    Kunnen de bestelde artikelen ook eerder geleverd worden?

    De producten uit de webwinkel worden in onze eigen fabriek geproduceerd. Dit doen we met veel zorg en aandacht, om je de best mogelijke kwaliteit te bieden. Het betekent echter wel dat we, in verband met productietijden, vast zitten aan levertijden. Het is daarom niet mogelijk om bestelde artikelen eerder te leveren dan de gecommuniceerde leverdatum.

  4. 4

    Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Op de pagina Algemene voorwaarden leest u meer over het wijzigen of annuleren van uw bestelling.

  5. 5

    Wat zijn de levertijden?

    Alle kasten uit de webwinkel worden in onze eigen fabriek in Bergen op Zoom geproduceerd. Dit doen we met veel zorg en aandacht, om je de best mogelijke kwaliteit te bieden. Hou bij het plaatsen van de bestelling rekening met een levertijd van 4 tot 6 weken. Bestel je een artikel dat via PostNL verstuurd wordt? Dan kun je dit binnen 3 tot 5 werkdagen verwachten. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging met meer informatie over de levering van het product.

  6. 6

    Wat zijn de verzendkosten?

    Wij berekenen geen verzendkosten. De levering van je bestelling is dus gratis. 

     

     

  7. 7

    Kunnen de bestelde producten ook op een verdieping worden geleverd?

    De producten van de webwinkel worden standaard bij de (eerste) voordeur, op de begane grond afgeleverd. Dit betekent dat je zelf in eventueel verticaal transport (naar de 1e verdieping) moet voorzien. Het is handig om dit mee te geven in de bestelling.

  8. 8

    Hoe moet ik iets retour sturen?

    Inpakken en een postzegel er op.

    Voeg hierbij je naw-gegevens en je ordernummer bij of het herroepingsformulier.

  9. 9

    Zijn de vermelde prijzen inclusief of exclusief btw?

    Alle prijzen die vermeld staan zijn inclusief 21% btw.

  10. 10

    Waar vind ik de garantievoorwaarden?

    Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Op onze kasten geven wij 10 jaar garantie. De uitgebreide garantievoorwaarden vind je onderaan de pagina.

  11. 11

    Kan ik artikelen bij jullie ophalen?

    Het is helaas niet mogelijk om artikelen af te halen.

  12. 12

    Hoe kan ik een service-aanvraag indienen?

    Wanneer er sprake is van schade aan een product, dat gekocht is in de webwinkel, dan kun je via het service & garantieformulier een serviceaanvraag doen. Wij beoordelen de schade en stellen een offerte voor je op wanneer deze buiten de garantie valt.

     

    Als je als huurder een service wilt melden over je keuken van de woningbouwvereniging, dan kun je direct contact opnemen met de woningbouwvereniging.

  13. 13

    Mijn product is beschadigd geleverd, wat kan ik doen?

    Wij verzoeken u een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken.

  14. 14

    Hoe werkt inductie?

    Inductie koken

    De inductie kookplaat is een elektrische kookplaat die werkt met een magnetisch veld. De kookplaat reageert op pannen die daarvoor geschikt zijn.

    Zuiniger

    Met inductie koken wordt de bodem van de pan zelf en dus het gerecht opgewarmd. Hierdoor gaat er geen warmte via de plaat of lucht verloren en is de inductiekookplaat zuiniger in gebruik dan een keramische of gaskookplaat.

    Veiliger

    De inductiekookplaat is ook veiliger; staat er geen geschikte pan op, gebeurt er niks en schakelt hij automatisch uit. Doordat de glasplaat zelf niet verwarmd wordt, kan je jezelf er ook niet aan branden.

    Handiger

    De vlakke glasplaat is makkelijk te reinigen en doordat deze niet heet wordt zoals een keramische plaat, brandt deze ook niet in met overkoken.

    Aansluitingen 1,2 of 3 fase

    De Inductiekookplaten hebben verschillende aansluitwaarden. De 1-fase kookplaten hebben een normale stekker (2 openingen) en zijn direct klaar voor gebruik. Een goede keus als je van het gas af wil stappen en niet je meterkast wilt aanpassen.

    Kookplaten met 2 of 3 fase aansluiting worden geleverd zonder stekker. Deze dient door een elektricien aangesloten te worden middels een perilex-stekker (5 openingen). Het vermogen van de inductiekookplaat neemt toe naarmate je voor meer fases kiest.

  15. 15

    Wat is bij koelkasten het verschil tussen sleepdeur en deur op deur?

    Het sleepdeursysteem is een eenvoudig te monteren systeem waarbij de deur van de diepvriezer wordt bevestigd aan het keukenpaneel met behulp van een sleepgeleider. Het keukenpaneel zelf wordt met zijn eigen scharnieren aan de keukenkast bevestigd. Wanneer je de meubeldeur opent, opent de deur van de vriezer automatisch mee.

    In vergelijking met het deur-op-deursysteem heeft het sleepdeursysteem echter enkele nadelen. Het is minder stabiel en neemt meer ruimte in beslag, waardoor er minder opbergruimte overblijft. Aan de positieve kant is het sleepdeursysteem veel gemakkelijker te installeren dan vriezers met het deur-op-deursysteem.

  16. 16

    Wat kan ik doen als mijn Keller keukentype/ artikel niet aangeboden wordt?

    Neem contact met ons op via webwinkel@kellerkeukens.nl. Geef in je bericht aan waar je naar op zoek bent. Wij kijken of we je kunnen helpen en nemen binnen twee dagen contact met je op.

  17. 17

    Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

    Wij willen je altijd de beste service verlenen. Als je niet tevreden bent, neem dan direct contact met ons op. Mochten we er samen niet uitkomen dan kun je een klacht over onze producten of onze service indienen via webwinkel@bruynzeelkeukens.nl. Vermeld in de onderwerpregel dat je een klacht hebt. Binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht geven wij een inhoudelijke reactie.

    Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht, dan kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

     

  18. 18

    Wat doen jullie met mijn gegevens?

    Om een bestelling bij ons te kunnen plaatsen hebben wij jouw naw-gegevens nodig. Keller Keukens B.V. staat er voor in dat persoonsgegevens op een zorgvuldige wijze en in overeenstemming met de wet- en regelgeving worden verwerkt. De bewaartermijn van onze administratie is tien jaar, overeenkomstig met de wettelijke verplichting en daarbij opgeteld onze garantieperiode. Dit is inclusief de met jou gesloten overeenkomsten en de termijn gaat in nadat de overeenkomst is beëindigd.

  19. 19

    Moet een kast in elkaar gezet worden? 

    Bij Keller Keukens maken we het je graag gemakkelijk. Een kast wordt dan ook compleet geleverd, zodat je deze direct in jouw keuken kan plaatsen. Het in elkaar zetten van de kast is dan ook niet nodig.

  20. 20

    Kan ik kiezen uit verschillende (keuken)modellen?

    Alle keukenkasten in onze webwinkel komen uit het Elba assortiment. Dit zijn melamine keukenfronten en worden gemaakt van 19 mm dik MLF, die met een dichtheid van 660 kg/m3 vrijwel identiek is aan MDF (720 kg/m3). Als bijkomend voordeel is MLF volledig recyclebaar. 

    Een goede afwerking van fronten kan de levensduur van de keuken aanzienlijk verlengen. Al onze melamine keukenfronten zijn voorzien van laserafkanting. Dit zorgt voor een lucht- en vochtdichte verbinding voor een optimale levensduur en, door het ontbreken van een lijmnaad, een mooier eindproduct.

    Mocht je huidige keuken een ander fronttype hebben, neem dan contact op met ons webwinkel team. Zij zullen je verder helpen.